dumma mig

Skulle egentligen göra massvis med saker idag.. Diska, sortera & vika kläder, städa, plocka i mina små lådor, plugga lite osv. men icke sa Kricke. Istället har jag proppat i mig massa godis så jag inte har orkat äta något och dessutom så har jag suttit och nät-windowshoppat i drygt en timme. Har typ 15 flikar uppe som jag ska kolla in nästa gång jag sitter vid datorn x)


Alla skor jag glott på under den närmsta timmen påminner mig om mina raringar som måste fixas. Pronto!

Orkar nämligen inte göra mkt alls nu för jag är pömsig! Måste dock åtminstone måla naglarna och slänga in lite kläder i garderoben innan jag ens tänker tanken av att lägga mig ner.. Majoriteten av de få gångerna man märker av den så hatar jag min självdisciplin :D

Aja vart är min nedrans nagellack nurå? God natt världen!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0