flytt

Drog ut igår ändå. Blev varken bättre eller sämre men trevligt hade jag, så det va lätt värt det. Idag stannar jag iaf inne.. är småstädsugen så jag ska nog plocka lite på rummet och sen kanske röja lite på baksidan. Lite senare ska jag nog laga mat också tills ikväll när mamma kommer hem.. Hon vill prata med mig om min skolgång eftersom hon fått hem ett brev från skolan (om min frånvaro i Januari?!) Stört. Fast sen ska vi diskutera flytten också, så lite bra grejer får jag ut av samtalet iaf. Centrala lägenheter står på dagordningen wihoo. Kommer sakna busskortet dock.. men men jag överlever. Får fixa en av mina 3 cyklar helt enkelt =)



Imorn kommer Linnan hem. Får se om jag orkar va med henne då.. måste plugga n stuff. Annars får det bli på lördag, om jag jag nu har tid då eftersom jag är bjuden på påskmiddag hos nån främling. Aja time will tell..


how do I breathe
without you here by my side
how will I see
when your love brought me to the light

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0