gottgott

Va ute och gick nyss med Jenny och hennes söta hund efter att ha tagit en dusch. Riktigt refreshing. Nu ska jag diska och sen fixa något att äta åt mig och mami sen ska jag kila över till Jenny o mumsa dessert i form av pannkakor :) Har varit sugen på det i flera dagar och typ vaniljglass med krossad choklad & fruktcocktail, så det kanske det blir ikväll eller något.. Gottgott är en av dom störtsta njutningarna i världen!

Musik med. Sitter och spotifyar, som vanligt nuförtin.. The kooks - Ooh la är vad som spelas för stunden. Vilket påminner mig om Peace & love och biljetterna som måste införskaffas i slutet på månaden! Jag och Linn ska försöka fixa extrajobb imorn/på måndag också. Tjipp!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0