hard work work

Blev en små-händelserik färd hem. Vid busshållsplatsen blåste det som tusan.. Verkligen iskallt! Men de stunderna en liten pojke satt och sjöng frös man inte, kostigt nog. Tufft :)

Precis innan jag skulle hoppa på numret ringde nån okänd också. Trodde det va någon som drev med mig men det visade sig vara min slappa chef. (För dom som inte vet så är jag halv-assistent åt en snubbe som arrangerar olika event och fixar PR åt artister osv. Blev det genom att han hittade min myspace och diggade min musiksmak. lucky me)

Hursomhelst så ville han bara höra hur det va och ge mig en muntlig update eftersom vi hörs otroligt sällan nuförtin.. En Japan-turné planeras tydligen mitt uppe i alla projekt och Dannyboy är på g med sina låtar i studion. Känns inte som att jag har alltför mkt att göra nu eftersom alla andra håller på för fulla muggar fast jag måste komma ihåg de små uppgifterna jag faktiskt fått. Ska t.ex. kolla upp förortsliknande ställen här i Norrland inför en komedi/rap-turné som ska anordnas nån gång i höst eller nåt.. På tal om rap så måste jag komma ihåg att snacka med Kiko om Fight Night rap battlen. Datum o inside-info ^^ Ska se om jag lyckas hitta fotografen som tog vimmelbilder under förra årets Fight Night också. Jag och Linn blev ju fotade med chefen o det skulle va kul o se hur tusan man såg ut..


Vi träffade ju för fasen Ison, Ametist, Nimo Cheebs, Shazaam & Adam Tensta m.fl. då ^^

Förresten så hade chefen tydligen träffat Paolo Roberto flera ggr eftersom Paolo varit krogvakt på Café Opera där han co-arrangerat vissa grejer.. Aja, kul att du orkade om du orkade!

Nu ska jag orka.. plugga ._.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0