huvud axlar knä o tå

Nyss kändes det som att jag hade en fet jävla blåtira för jag lyckades kladda schampoo i mitt vänstra öga! Fyfaaaan va det sved! Flög ut ur duschen, stoppade en handdukskant i ögat vilket förstås inte gjorde saken bättre åsså sprang jag till handfatet för att skölja ögat och då lyckades jag självfallet spola med ashett vatten...   fuck.

Det är något fel på mig varje dag.. Är det inte förkylning eller ryggont så är det huvud- eller magvärk men om det mot alla odds inte skulle vara något fel alls på mig så lyckas jag alltid ändra på det genom att göra något riktigt klantigt. Hur kan man vara så lyckad?

Aja (jag måste verkligen hitta fler synonymer till aja) ska tröstäta om en stund, men först måste jag smörja in mig & laga mat ._. får se om man orkar baka nåt också.. är sugen på en tv/film-kväll. Justja.. om inte annat blire kanske till o jobba på en fotorest istället/också, fucking bok/skiv/dvd-omslaget. Fast hm photoshop är ju roligare än typ en mattebok iaf!


Vissa orkeslösa stunder överväger jag att ta det här jävla dvd-omslaget som jag gjorde i ettan men det räknas nog som fusk och det är typ 90% chans att jag blir busted så blö..

AJA, bye.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0