lägenheter

Nyss tänkte jag gnälla om hur lite jag förstår mig på människor som klarar av att sova fast saker och ting inte står rätt till. Jag kan åtminstone inte låta bli att tänka på en sitution mellan mig och en person om den inte är bra. Sen tänkte jag gå in lite mer på djupet vad gäller uppskattning men whatever, skiter i det här snacket nu. Har dragit det alldeles för många ggr och nu börjar jag bli riktigt less.. Så över till min humörsvändning i stället!

Jag och mami kollade lägenheter över internet nyss.. Hon är så flitig, min kära mami. Håller tummarna för en lägenhet vi hittat som verkar riktigt mysig. Men knäpp som min mamma också kan va ibland så hade hon smsat "hi! who are you?" när personen med lägenheten hade smsat henne förra veckan.. Så sött och så stört, haha. Hoppas hursomhelst på ett nytt sms snarast och då får hon fan inte svara annat än "vill ha vill ha vill ha" ^^ Placet hade nämligen två toaletter, många garderober och ett extrarum.. Just the way we like it.



Min brorsa ska tydligen ha hittat sig en fin lägenhet också, på öster hehe.
Riktigt awesome för då kan man dra över på fest när man är hos yeahpe moaha.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0