Paolo Roberto

Såg nyss 2-3 föreläsningar.. fotade lite o så :) Finalföreläsningen blev Paolo Robertos och jag kan lugnt säga att det är den bästa jag någonsin varit på och då har jag ändå skitmånga favoriter. Han va så jävla grym, underhållande & säker. Så sjukt karismatisk.. Skrattade sjukt många ggr och blev till och med tårögd en och annan gång. Fyfan säger jag bara.. Beundransvärd är en underdrift.

Och på tal om "fyfan.." så sa han det efter att jag gått fram och berömt honom o sedan tagit ett kort.. Trodde att det va för att han tyckte att han såg för jävlig ut men precis när jag tänkte säga "äsch, det blev ju fan inte så tokigt" så sa han "va sny-ygg man är" haha.. roliga människa.



Och ok, fotot blev kanske rätt så bra.. rätt så ;) eller vad säger ni? Haha.



Han snackade om sin "pungbralla" i ungdomsfilmen Stockholmsnatt också :'D

En annan snubbe va också cool. Han höll en föreläsning om sitt företag "Grand shoes" som säljer skor till människor med de extra ordinära skostorlekarna 49-52. www.grandshoes.se Där kan alla med big feet hitta grymma skor =) tjing!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0