Så kan det gå..

Häromdan skulle jag få Linn att smälla sitt huvud i en skåpdörr men istället lyckades jag ha ner en tupperwaregrej med nåt saltliknande i som landade helt jävla upp och ner x) fick seriösa andningsproblem för att det va så fult!


Linn har sina standardposer hehehe

Just nu sitter jag och dampar över att det är nå fel på mitt uTorrent...... så jag kan inte tanka PC 3, vilket jag egentligen skulle ha gjort för flera dagar sen hähä. Så man blir nog kanske illa tvungen att se Slumdog millionaire. Den ska va bra men den verkar helseriös o småseg och just nu är jag på flumhumör saaa'tt ._. aja alla fall va händeeeer

Bastande, gottgott & mys ikväll efter lite städande, tvätt o sånt. På återseende!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0