stört

Ok nu är jag helt jävla superdupernöjd med att jag ska fota "ett stycke vääärsting"-Paolo m.fl. imorn.. För saker händer av en anledning, hur fucking ofattbart det än kan vara i vissa situationer.........  och dessutom så behöver jag tid för mig själv.

Imorn ska jag fan plugga järnet.. ingenting ska få komma i min väg. På torsdag äre en lång skoldag och därefter vill jag nog hem o sova och sen får vi se. Har tänkt supa till o ha det gött med grabbarna men för att det ska hända så måste jag va happy happy vilket är långt ifrån mitt nuvarande mode.

Helt stört att man ett år firar Valborg med sina bästaste bästa brudar och att man nästa år är och festar loss med en bunt strangers för att sen, tredje året, kröka med en drös grabbar som man lärt känna på måfå..

Aja nu till en roligare grej.. fick ett sött sms av min chef nyss. Nice med lite updates, trots att dom är väl efterfrågade. Har fått låten jag får göra ett videomanus till om jag vill nu med.. men vette katten om en låt som inkluderar 3 musketörer är något för mig.

Justja, ska förresten med grabbarna till stugan på lördag också. Tidigare va jag peppppppp


solnedgång vid stugan

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0