töörsti

Är lite smånojig i skrivandes stund för mamma sa "forbidden site" och mitt namn till min moster i telefonen nyss. Hoppas hon syftar på mitt användande av piratebay lr nå xD

Har ont i hela kroppen efter gårdagens långa promenader med grabbarna trots min 13h-sömn. Jo tack jag borde definitivt motionera mera, men man orkar inte i vinterkylan och inte heller i sommarhettan.


Ljuvligt varma nattpromenader is the bomb.

Ska iaf tvätta ännu mer idag och typ vika kläder o rensa lådor n stuff så det underlättar den kommande flytten. Lillebror ska tydligen kanske komma tillbaka hit och då behöver vi ju egentligen inte flytta men vi älskar omväxling allihopa så :)

Justja mami kom hem med mjölk nyss!! Vill dricka ett helt paket vid det här laget eftersom jag inte kunde dricka nån mjölk igår. Ingen fanta blev det heller för min del då min kära bror spetsat den. Inte törssläckande på långa vägar.. och vatten är bara tråkigt vissa dagar.

Heeeey, vem fan har kopplat in min baby igen? Mamma & Robert borde skaffa egna externa hårddiskar! Jag slet faktiskt ihop pengar till den för ett år sen på call-up, ett av djävulens verk.

Aja jisses.. nu börjar min tvättid. Ha det så bra i solen, ni som har tid och kan!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0