Alldeles alena

Skitskönt väder! Va och hälsade på några vänner på idol audition-grejen med Linn, käkade årets första glass, gick utan jacka och småshoppade lite på les fourmis ^^
(Jag hatar egentligen myror men butiken är ok, hehe)


Häromdan kom jag underfund med att en av de (ja, ibland får det heta de) roligaste sakerna i världen är när mamma eller Robert ska vara seriösa och småskälla på mig åsså kan dom inte hålla sig för skratt.. skitfult. Kanske mest gillare för att det inte händer allt för ofta.. men tur är det, för det är aldrig nyttigt att få för mycket av det goda.

Usch, det här lovet kommer bli ensamt.. Den här helgen är brorsan på studentkryssning och mamma jobbar mest hela tiden och nästa helg är mamma i Stockholm och då är förmodligen Robert hos sitt senaste ragg större delen av tiden.. snark. Dessutom kommer Linn att vara bortrest, de flesta andra likaså eller upptagna med annat och somliga som tjatar om fika börjar bli lite tröttsamma.

Aja, vi får se vad som blir av i ensamheten.. Nu ska jag iaf äta mellis, måla naglarna och gurgla bakteriedödande saltvatten eftersom jag är hungrig, har fula naglar och något är fel i halsen. Då är åtminstone 3 små problem ur världen.. Ciao.

How you changed my world you'll never know
I'm different now, you helped me grow

Jag ångrar förresten förra inlägget.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0