klädkreationer

Jag har nästintill aldrig haft varken tid eller lust att skriva här typ.. fast nu känner jag mig på g igen, men då är fallet förstås så att jag ska åka bort i en månad på onsdag :P usch..
Jag får kompskriva när jag återvänder till Gävle!

Idag har jag hursomhelst vaknat upp med Linn, käkat frukost, rotat i en massa källarlådor, hittat ett & annat klädfynd och klippt till hängsel-jeansshorts av ett par pösiga hängselbyxor.

Riktigt fräscht om ni frågar mig. (Bilder på hängsel-jeansshortsen finns längst ner i inlägget)

Kan väl passa på att slänga upp resten av mina kreationer..




Julklänning, skapad tillsammans med Linn.


Sockerbiten (med eller utan valfritt sidenband), skapad tillsammans med Linn.


Jeansshorts, skapade av mig själv.


Cocktaildress, skapad tillsammans med Linn.


Hängsel-jeansshorts, skapade av mig själv. (idag)

COMMENTS
Postat av: Jenny

era / dina kreationer är verkligen skitsnygga !

2009-07-12 @ 19:32:58
URL: http://penu.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0