stuffelistuff

Idag har jag ätit, duschat, ätit x3 och spelat guitar hero world tour


(är minst lika grym som gorillan på trummorna hahah)

åsså ska jag använda mina frisörskills på lillbrorsan nu :)
Före- och efterbilder kommer eventuellt senare HEHE.

Lisse är hemma nu igen btw. Fick nämligen ett sms om att hon hade sett självaste Promoe på flygplasen tidigare idag, lol. Får ta igen lite tid med både henne och Malin när jag återvänder till Gävle. Får se om man lyckas styra upp en fikakväll med Mimmi också!

Och angående Scorett-skorna så kan dom slänga sig i väggen då halva Gävle har dom...

COMMENTS
Postat av: Jenny

Haha på apan :'D måste få träffa dig , saknar dig hunnybunny ! (: <3

2009-07-26 @ 18:04:44
URL: http://penu.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0