tur

Det är ganska fränt hur fort turen kan vända ändå. Fast det är fränast när den vänder åt rätt håll, som idag. Ville komma bort från allt ett tag så jag tänkte att jag ringer Malin och precis innan jag knappat fram hennes nr på mobilen så kliver hon till min stora förvåning på bussen! Alldeles helt jävla perfekt.

Därefter drog vi hem till henne och åt vilket var väldigt passande med tanke på att jag va hungry då jag bara hade käkat glass & varit ute o fotat med Jeppe.


Sen så bad Malin mig att prova massa av hennes kläder och det slutade med att tokan gav mig hela 15 plagg! Tack tack tack är det minsta jag har att säga till dig sömntutan.


2 st finplagg, 3 st tjocktröjor, linnen o vanliga tröjor..

För tur får man dock tydligen inte ha.. Min ryggrad hoppade till för en stund sen. Skitskrämmande eftersom det aldrig hänt.. så nu känns det alltså som att jag behöver knäcka ländryggen hela tiden :S åsså har jag asont till och från.. skitkul. Aja historiaboken väntar..

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0