1, 2, 3, test

Då ska vi se om bloggande är nånting för mig..

Just nu håller jag på att tvätta nu vilket jag alltid gör på söndagar, typ! Det är inte alltför ansträngande men inte heller alltför kul.. kollade på slutet av "Twilight" med Linn tidigare idag också. Jäkeln somnade ju igår så yeah lunch framför datorn blev det.

Resten av dagen så ska jag väl fortsätta tvätta, städa lite, kanske ta en promenad till affärn och förhoppningsvis orka dra till skolan en sväng och redigera vårat GASTA-repotage (med Özz Nüjen, Ola Söderholm, David Druid & Aron Flam) som ska sändas på fria kanalen här i Gävle imorgon riunt kl 17.


Den här bilden föreställer fotot som skulle ha blivit av om jag orkat hämta min kamera när Özz ville att jag skulle ta foto på honom när han var på väg att slicka på David Druids stjärt, roliga roliga människa! hehe ^^

Jag har så sjukt jävla mycket att göra de här dagarna innan lovet. fotorester, en powerpoint-presentation om mig själv, möjligtvis min mediebarometer m.m.. Sen har jag historiarester, svenskarester och engelskarester som måste göras så snart som möjligt också. trööötttsamt

Aja nu ska jag sluta klaga och börja börja istället. Tjillevippen!

Justja, jag har en fotoblogg som updateras alldeles för sällan också:
http://absorb.blogg.se/

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0