De senaste helgerna har varit bland de bästa!

hohooo. sitter och är lite småäcklig just nu i och med att jag käkar stug-glassen som smakar lite kartong.. but coome on, it's still ice cream! 8-) o dessutom så smakar den inte bara kartong jö

i alla fall så va jag ute och fotade lite nyss, mysmys! hoppas på en och annan duglig bild som komplement till mina stockholmsbilder.. men jag måste ändra namnet på arbetet eftersom alla bilder inte tagits i sthlm. "symmetri of Sergels torg/symmetry of stockholm" goes "street symmetry" alltså =) aja snart ska jag ta bussen till stan & banken!

Men först tänkte jag beta av, helgen som varit:


Fredag: Myspys! Middag med familjen o så.


Lördag: Cruising med grabbarna! Käkade MAX o gled runt.


Söndag: Stockholm med mami, moster & Linn!


Vi äventyrade på "Aquaria"..


stekte i solen med gottgott..


hamnpromenerade..


och gick in på Gröna Lund en jättesnabbis..


för att slutligen kunna utföra
operation "transportera sockervadd till Gävle" :D

COMMENTS
Postat av: Jenny

Hade ni med er sockervadd från sthlm till gävle ? :D

2009-05-12 @ 15:55:32
URL: http://penu.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0