bad blogger

oj, 3-4 dagar sen sist.. känner mig lite "hycklig" då jag klagar på alla andra som inte uppdaterar sin blogg regelbundet lalala.. lägenhetssökandet fortsätter. det blir en trea för mig och mami nånstans på stan eftersom jag är väldigt skeptisk över att bo med min bror.. tanken av att flytta hemmifrån om tre veckor är också lite väl impulsiv, även för mig.

idag är det min alldeles egna dag. ska bara plugga, tvätta o slappa sönder :) vi hörs va!

ps. funderar förresten på att fixa en header. kanske ändra bloggens utseende lite, eller helt o hållet.. men jag är inte så haj på den fronten. känns iaf jäklans rörigt här i nuläget!

COMMENTS
Postat av: Mumiiiiin

Jag är oxå en dålig bloggare :D hihi. Åh, va mysigt att flytta till nå nytt, jag tycker att det är så kul när man får möblera och så :) puss

2009-05-17 @ 20:00:46
URL: http://smulaaan.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0