changes

Idag har jag alltså städat mitt rum. Har ju inte möblerat om på ett år så det kändes som att det va dags! Tvn jag har på rummet har inte använts allt för mycket heller så jag tänkte att den kanske används mer om jag möblerar så att man kan sitta och äta framför den på nåt bättre sätt än att sitta o balansera tallrikar och glas i sängen.

Tycker att jag gjorde succé då jag lyckades göra rum för ett bord och dessutom kunde flytta ut den kära fåtöljen hit till datorn (så att somliga slipper klaga på hårda datastolar) ^^

Resultatet får ni se sen! Nu ska jag äta och städa + fixa klart rummet för att sen kunna ta lite bilder på det. Lite senare kommer Linn över och innan dess måste jag ha hunnit baka en kladdkaka för hon har varit så snäll mot mig de senaste dagarna :o och jag gillar inte att få massor utan att ge massor! Tänkte att vi skulle kika på filmen "Ps. I love you". Verkar vara en riktig grinfilm.. Har aldrig varit mycket av en grinare när det gäller filmer men det senaste halvåret har jag blivit alldeles tårögd till filmer som "seven pounds", "the notebook", "reign over me" m.fl :D grinar eller ryser jämt till serien "Grey's anatomy" också!

(Google)

"Holly och Gerry är ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt. När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare. Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen."

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0