Ett måste.

Känner mig tvungen att bidra med den här länken för sånna här saker betyder väldigt mycket för mig.. Dom får mig att vilja ge mig ut och rädda världen bums!

http://svtplay.se/v/1542277/radiohjalpen/musikhjalpen_-_timbuktu_i_kongo

Vad somliga gör i detta nuet på andra ställen här på jorden medans jag sitter här i lugna Sverige och käkar fiskgratäng känns så långt borta så man orkar sorgligt nog inte ta itu med det.. Det är tankar som gör mig så bekymrad och hjälplös att jag har förmodligen, som så många andra, förträngt videoklippet inom en snar framtid..


Ok, det här känns hemskt jävla opassande i det här inlägget MEN:

Ser fram emot Timbuk på peace & love som tusan!
Är taggad to the fullest föfan! ;D

Värsta Timbuktu-dagen idag.. han är ju med i dagens avsnitt av Room Service också.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0