Idiotgubbe.

Har förresten vid ett flertal tillfällen tänkt berätta om en grej som hände under nationella provet i måndags. Såhär va det:

Hade glömt min miniräknare (as usual men vaadå?) så då frågade jag snällt gubben som vaktade om jag kunde få låna en miniräknare utav honom och då svarade han "vänta, du får den sen" och VAD INTRÄFFAR ISTÄLLET SEN? Jo det ska ni allt få höra.. Gubben åkallar allas uppmärksamhet för att tala om att han bara tagit med sig EN miniräknare och att alla som glömt sin fick skylla sig själva och komma fram o ställa sig i ett hörn med den om man behövde låna den (vilket man självklart skulle behöva!)

Helt stört.. ok för att man vill lära folk att visa respekt och ta med sig saker så att andra slipper lida för det på olika sätt men vafan va det där för jävla taktik? En idiotisk skamvrå, förfinad med hans lika idiotiska namn "miniräknar-station". Agar han kanske också folk som kommer för sent till hans lektioner? - Åk tillbaka till stenåldern där du hör hemma, gubbjävel.



Hursomhelst..
Vet ni vad jag gjorde som demonstration?
Jag sa att jag skulle på toa men istället sprang jag till lärarrummet på media och sen till västertulls lärarrum för att samla på mig fyra miniräknare eftersom vi var 4st som inte hade någon med sig.. det ni!

När jag sen kom tillbaka (efter typ 20min xD) så la jag miniräknarna i en hög vid hans jävla "station" med ett belåtet flin på läpparna och gick o satte mig vid min plats igen och ni tror inte att han kom o konfronterade mig då? Som om han skulle kunna kontra med något smart, pff.

idiotgubben: vart har du fått dom där ifrån?
jag: ähh, hittade dom helt enkelt..
idiotgubben: är det dina?
jag: nä..
idiotgubben: vart har du fått dom ifrån då??
jag: jag har lånat dom.
idiotgubben: jag som trodde du skulle på toa..

då ignorerade jag honom sen kände han sig tydligen illa tvungen att dela ut mina miniräknare till dom som inte hade några.. åsså fick jag dessutom honom att lämna tillbaka miniräknarna där jag lånat dom efter provet. OM det kändes grymt efteråt. Att kämpa för rättvisa äger ^^ ciao!

COMMENTS
Postat av: Jenny

Fyfan va skönt det måste varit ! :D

2009-05-18 @ 20:07:10
URL: http://penu.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0