PÅ GÅNG

Känns som att jag är på gång med mina rester och resterande arbeten, skitskönt! Fler saker som också är på gång är inlyssnande av peace & love-artister (DÄRIBLAND KEANE SOM BLEV BOKADE SÅ SENT SOM IDAG!!), plock i mina lådor på rummet, mer bildsorterande i mina mappar här på datorn (lägga in bilder från skivor med) och en drös blogginlägg.

Hade tänkt skriva om helgen som varit, göra en lista över alla spelningar man varit på och en över de kända personerna man sett & träffat :D långa och spännande listor!


Arctic Monkeys är ett av banden man kommer hitta på spelning-listan!

Får se när inläggen blir av, har så jävla mycket att göra den närmsta tiden..
Men jag är PÅ GÅNG i alla fall :) På återseende!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0