självdisciplinsbrist

Har massor att göra men tar aldrig tag i nånting. Antingen har man varken lust eller ork eller så har man faktiskt lust men då klämmer skon någon annanstans. Som idag typ.. Känner nog tametusan för att plugga just nu men jag är plötsligt så kraftlös så det finns inte...... Träningsvärk precis överallt! kan inte ens gå i trappen ordentligt :') steg DUNS steg DUNS låter det.. Alltid ska det vara något. Snark.. Sover mycket hellre..

Nu kanske ni tänker "det enda man behöver för att plugga är ju fingrarna och dom kan man väl för fan inte ha träningsvärk i?" Men jag kan inte sitta eller ligga utan att det gör ont :/ Kan knappt sitta här men mitt ass har vänt sig vid den här hårda jävla stolen så det går an ändå..

Haha, läste igenom allt jag skrivit och det låter för mesigt för att va jag :')
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. HEJ PAPPRET OCH HEJ PENNAN!
(oh hittade nyss en hyffsad låt vid namn "pen & paper" med The Red Jumpsuit Apparatus ^^)



Plugga utan musik går inte så nu åker mina skullcandys på! Muuuusic maestro.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0