skitdag

Blogg, facebook, myspace, fotologg.. sitter fan och gör allt annat än det jag ska (måste!) göra.. vill dra hem och lägga mig i min kalla, supersköna säng som var orsaken till att jag kom 40min sent imorse. Men nääääe.. Har fått ännu en äckel-mdk-uppgift som jag borde sitta och göra nu men istället har jag historieböckerna uppslagna.. inte för att man kan skymta nån större framgång på den fronten heller meeeen..

fyfan.. historiaprovet kommer inte gå speciellt grrrreat om jag fortsätter i den här takten. samma sak gäller samhällkunskapsprovet. Zzz....... dessutom så är det fotboll (med mitt fortfarande lika köttiga skavsår) i eftermiddag och därefter matte, då det säkert blir betygssnack eller nåt. I'm so screwed. Skitdag..

tillägg:
måste få klaga på ännu en grej. har tydligen inte en enda ynka liten penna i skåpet.. men hur många har jag hemma? Jo, HUNDRAFYRTIOELVA stycken....... suck!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0