skrik och panik

Kolla nyss lite livespelningar med Promoe och faaaaan va jag längtar till folkets skrik och jubel i publikhaven på peace and love! Får lite småpanik för att jag och Linn ska fan som vanligt stå lääängst fram och digga till alla favoriterna :D:D men då gäller det fan att plugga på en massa texter.. Bara knappt 2 månadet kvar och jag har inte börjat :o Thåström, Promoe, The Kooks, Timbuktu, Prop Dylan.. Måste digga mer Lykke Li, Kleerup och SMK n shit också så man kan dansa lite till dom iaf hehe. Biljetterna är för övrigt införskaffade ;D



"IN FLAAAAAMEEESSS!"

Det är dock inte lika mycket att se i år men det är nog lika bra det för då blire mer tid över till festande.. Får ta igen för vårat chillmode de tidigare åren moaha! Röj röj röööj. Det känns helt sjukt att tänka att om två månader så har man upplevt PEACE AND LOVE '09 och då sitter man alltså och vet precis vad som har inträffat :O some scaaary shit

Fan, på tal om panik inför saker så kom jag på att jag måste skriva ett välkomsttal till en låtsas-släktträff senast idag.. Det låter lika knäppt som det är jag lovar. Wish me luck!

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0