slutspurten

Igår blev filmen "Ps. I love you" äntligen av och tro mig när jag säger att det utan tvekan är den filmen jag grinat mest till under min livstid. Det var helt jävla sjukt.. grinade redan de första 10 minuterna och ovanpå det så fick jag skämmas ihjäl för att jag dessutom skrattade som en tok eftersom jag aldrig tidigare upplevt att en film bringat så mycket gråt.

Det är svårt att förklara i ord men min poäng är - se den!

För övrigt så har jag och Linn avlagt ett löfte om att inte fixa gottgott på något sätt innan peace & love. Det kan gå och det ska gå. Åsså är man inte på slutspurten i skolan nu. Historiaprov, eng bokrecension på en bok jag inte läst, re-design uppgift, "ett brev från medeltiden" & ett arbete om en 1900-tals händelse.. Det är vad jag har att göra den här kommande veckan mina damer och herrar. Sånna veckor tycker jag att det kan passa på att regna, blöö.


Aja ska la lägga mig och läsa historiaboken i solen sen



och till helgen flyr jag i alla fall till stockholm  
på studentmottagning n stuff. Poff!

Förra året va vi och firade Amman.
I år är det Chumu & Roberts tur.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0