uppe i ottan, typ

Whoaa! Vaknade alldeles utvilad för en stund sen men nu verkar jag ha fått något bakslag, hah.. Är uppe så tidigt för att jag har ett och annat att fixa. Ska städa för att nå strangers kommer o kollar på vårat hus runt tolv och mitt rum är halvbombarderat med kläder saaa'tt.. Ungefär vid ettiden ska vi åka och kolla på deras lägenhet på Brynäs eftersom vi kanske ska byta =) Hoppas att placet är soft, annars fortsätter sökandet!

Fast.. Axel kommer ju kanske tillbaka i höst och stället på Brynäs är en trea till mig och mami så då har vi småkikat på en fyra (på öster :o) Är dock lite skeptiskt över det stället då det ligger alldeles för nära min brorsas ev blivande lägenhet, haha.. och för att inte tala om att lägenheten ligger bara nån gård ifrån jeppes?!

Aja ska sätta igång med att dammsuga o så nu.. glömde det igår 8-) Vika och hänga in kläder på mitt rum behövs minst sagt också åsså måste jag hinna med min dagliga dusch!

Tills vidare.

OCH juste, tänkte nämna att jag kanske tar med mig ett mobilt bredband till den bärbara datorn så vi har internet o kan youtube'a uti vildmarken ^^ måste bara kolla mottagningen.

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0