fy

Haha varken den här bloggportalen eller bilddagboken funkade igår så gissa vem som hade damp x) Här har ni lite uppdatering i alla fall:


Igår. Det blev en slags repris av sockerkaksdesserten, nu i form av ett "hus". Spenderade i stort sett hela dagen framför tvn.


Idag. Sprang en 1h-orienteringsbana på ca 50min tillsammans med Jeppe & David. Inte illa med tanke på mitt köttiga skavsår och det faktum att jag nog har sämst kondition i världen! Därför kände vi oss tvungna att fira med glass hemma hos mig :D

Usch.. Har helt seriöst ätit mer gottgott än riktig mat de senaste dagarna. Ingen hyperbol, ärligt talat. Måste skärpa mig till tusen.. särskilt om det ska bli nån fest här till helgen!

COMMENTS
Postat av: Mumiiiiin

Åh, muuuuuums! :D värsta proffsigt du har lagt upp det där då gumman :D

2009-05-27 @ 21:16:58
URL: http://smulaaan.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0