things things things..

Tänkte skriva om konstiga saker man kan få syn på ute ibland.. t.ex. så vad tusan gör en kastrull i en skogsdunge? och varför är det så sjukt vanligt att hitta fälgar längs bilvägar? är bilindustrierna verkligen så kassa liksom? :p knäppt.. och typ sugrör och sånna inte fullt så ovanliga saker får mig att fundera över vem som kastat dom där. Ja ja, kalla mig tänkarn =D orkar iaf inte gå in så mkt mer på den fronten.. men nu vet ni hursomhelst det jag vet, att sånna tankar slår mig!

lala.. haha tänkte skriva att det va skönt att borsta tänderna när jag kom hem också :') har liksom ätit mest hela dagen känns det som.. aja nu börjar det vankas strunt här så jag tar det sista illa kvickt!

Mimmi säger sig ha hittat en av mina bilder på bdb (dock i svartvitt) och personen som la upp bilden påstod att hon hittat den på vackrast.se eller nåt och sen tog hon bort bilden från sin bdb.. wtf is up with that?

..det löseeeer sig, så brukar allt bli (8)

Har alltid tänkt att jag mest skulle bli smickrad om nån snodde en eller flera av mina bilder så därför har jag inte brytt mig om att prägla mina fotografier med min namnteckning, någon logga eller dylikt.. fast jag har övervägt att börja med det förr och nu känns det faktiskt lite snopet så vi får se hur jag gör =) fortsätter med mina småbilder här iaf!

COMMENTS
Postat av: Jenny

Tack detsamma ! Hah fan va häftigt :D vilken idé liksom ^^ det skulle inte förvåna mig om någon vill ha dina bilder så om du vill kunna behålla ditt namn på dom så skulle jag nog satsat på nån slags namnteckning ! vad konstigt formulerat det kändes , aja du förstår vad jag menar ;D

2009-05-12 @ 22:03:31
URL: http://penu.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0