våren är vår

Det verkar som att alla verkligen tagit vara på den extra långa helgen då de flesta jag känner är så sega idag att dom stannar hemma från skolan. Way to go everybody! :D

Helgen har varit jättesoft, våren till ära. Fytusan va bra man haft det.. i stugan och allt.



Brännboll, fotboll, mys vid brasan, trevliga måltider, bus, en massa goda skratt m.m.  ^^

Läglig avslutning på helgen igår med, ih. Veckoslutet har varit så avslappnande att jag självklart är en av dom som valt att stanna hemma idag hihi. För ett tag sen va Linn här en snabbis innan hon drog till tandläkarn.. Jag har kommit fram till att jag älskar överraskningsbesök =) Aja, ska fixa med de efterfrågade bilderna nu! heja heja

COMMENTS
Postat av: caroline

Jag stannade också hemma idag, dock var det mest för att brorsan blev påkörd imorse, men ändå!

Jag tycker att vi ska införa måndag som en helgdag!

2009-05-04 @ 14:07:38
URL: http://carolineerssonnn.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0