wakie wakie

Tusan också.. jag kommer som vanligt va den enda (-paus- mamma undrar om jag kan göra en yogaställning och jag ska allt visa henne ;D) hahaha lutande tornet i Pisa....

poeeetry in motion tatata (8) :D

Tror inte att jag fattat att vi ska kolla lägenheten.. very exciting!
Justja, kanske ska fortsätta på meningen där uppe xD ..den enda.. med en fet resväska 8-) trots att jag är grym på att packa så lyckas det alltid bli en stor väska ändå. sick.. och på tal om stora saker så tror jag att jag måste ta en till monster-iprentablett idag. Känner hur smärtan ligger och lurar! Aja nu ska jag packa o vika kläder.. inte börjat än x)

Fakesmileeees.
Ringde förresten och väckte Linn.. Funderar på att väcka "någon annan" också moaha.

ps. lyssnade på RUN DMC's "Walk this way" http://www.youtube.com/watch?v=NmDzKR7Rfx8 o när jag tittade ut fick jag se två småbrudar som gungade gunghäst.. skitpassande låt! :'D

COMMENTS

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0