VALENTINES DAY /LONDON LOVE

Photo: ME
My BF and I released a red heartshaped ballon next to Big Ben in London as a fun thing, and to our big surprised we apparently spread big joy around the area as people began to smile and take photos of the balloon.. A great once in a lifetime memory!
-
Min pojkvän och jag släppte en röd hjärtformad ballong vid Big Ben i London som en kul grej, och till vår stora förvåning så spred vi därmed stor glädje omkring oss då vi upptäckte att folk började le och ta foton på ballongen.. Ett stort minne för livet!

COMMENTS
Postat av: nikitaam

Du har en helt underbar blogg :)



Jag har hittat en svensk webshop som säljer riktigt fräna jeansshorts mellan 300-600 kr. Kika in hos mig vettja för att hitta dit :)

2012-04-08 @ 20:46:20
URL: http://nikitaam.devote.se
Postat av: Sanna ;D

Vill till london! :D

2012-04-09 @ 23:08:28
URL: http://handlingar.blogg.se/

MESSAGE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0